|
Історія України. 11 клас (140 год)
|
||||
|
№/з/п
|
Зміст програмового
матеріалу
|
К-сть
годин
|
Дата
|
Примітка
|
|
1.
|
Профільний рівень
Вступ. Періодизація
курсу. Загальна характеристика історичного періоду 1939-2015 рр.
|
1
|
|
|
|
|
Тема І. Україна в Другій
світовій війні (1939-1945)
|
|
|
|
|
2.
|
Початок німецько-польської війни, її перетворення в
Другу світову війну. Радянсько-німецький договір про дружбу і кордон.
|
1
|
|
|
|
3.
|
Встановлення німецької окупаційної влади на
території Холмщини, Підляшшя, Лемківщини. Політика нацистської адміністрації
щодо українців і поляків.
|
1
|
|
|
|
4.
|
«Визвольний похід»Червоної армії в Бессарабію і Північну Буковину.
Встановлення радянської влади в Західній Україні.
|
1
|
|
|
|
5.
|
План «Барбаросса». Україна в планах окупантів.
|
1
|
|
|
|
6.
|
Воєнні дії в Україні в першій половині 1942 р.
|
1
|
|
|
|
7.
|
Україна в роки окупації
|
1
|
|
|
|
8.
|
Визвольний рух. Утворення
Української повстанської армії.
|
1
|
|
|
|
9.
|
Початок наступальних дій Червоної армії. Курська
битва.
|
1
|
|
|
|
10
|
Україна на завершальному
етапі війни
|
1
|
|
|
|
11
|
Культурне життя в роки війни
|
1
|
|
|
|
12
|
Урок узагальнення і систематизації
знань.
|
1
|
|
т/о
|
|
|
Тема ІІ. Україна в першому повоєнному десятилітті
(1946-1955)
|
|
|
|
|
13
|
Міжнародне становище після закінчення Другої
світової війни. Початок «холодної війни».
|
1
|
|
|
|
14
|
Масштабні переселення українських поляків і
польських українців в 1944-1946 рр. Підписання мирного договору з Румунією.
|
1
|
|
|
|
15
|
Розгортання ідеологічних та антисемітських кампанії
в Україні: «жданівщина», боротьба з «космополітами».
|
1
|
|
|
|
16
|
Повоєнна відбудова, її особливості в Україні.
|
1
|
|
|
|
17
|
Демілітаризація економіки. Використання праці
військовополонених. Відбудова важкої промисловості.
|
1
|
|
|
|
18
|
Проблеми відбудови сільського господарства. Голод
1946-1947 рр., його причини, масштаби й наслідки.
|
1
|
|
|
|
19
|
Індустріалізація та колективізація: масштаби і результати.
|
1
|
|
|
|
20
|
Національно - визвольний рух 1944 - 1945 рр.
|
1
|
|
|
|
21
|
Становище України після смерті Сталіна
|
1
|
|
|
|
22
|
Стан освіти і культури в повоєнній Україні.
|
1
|
|
|
|
23
|
Урок узагальнення і систематизації
знань.
|
1
|
|
т/о
|
|
|
Тема ІІІ. Україна в умовах
десталінізації (1956-1964)
|
|
|
|
|
24
|
«Холодна війна». Спроби радянського керівництва
налагодити діалог з провідними країнами Заходу.
|
1
|
|
|
|
25
|
ХХ з’їзд КПРС - початок
офіційної десталінізації.
|
1
|
|
|
|
26
|
Участь українців у повстаннях у сталінських
концтаборах 1953-1954 рр.
|
1
|
|
|
|
27
|
Розформування ГУЛАГу. Третя програма КПРС.
|
1
|
|
|
|
28
|
Державний
переворот 1964 р. Роль українських політичних діячів у поваленні М.Хрущова.
Прихід до влади Л.Брежнєва.
|
1
|
|
|
|
29
|
Особливості економічної політики в добу «відлиги».
|
1
|
|
|
|
30
|
Децентралізація управління промисловістю. Ради
народного господарства та їхній вплив на економічний розвиток України.
|
1
|
|
|
|
31
|
Політика М.Хрущова в сфері промисловості.
|
1
|
|
|
|
32
|
Нові тенденції в розвитку сільського господарства.
Кампанія укрупнення колгоспів. Реорганізація МТС.
|
1
|
|
|
|
33
|
Соціальна політика. Масштаби житлового будівництв
|
1
|
|
|
|
34
|
Придушення проявів визвольного руху в західних
областях. Дисидентство в Україні.
|
1
|
|
|
|
35
|
Національні аспекти реформи освітньої системи.
Посилення русифікації.
|
1
|
|
|
|
36
|
Шістдесятники в літературі і мистецтві.
|
1
|
|
|
|
37
|
Посилення контролю держави за діяльністю церкви.
Закриття храмів.
|
1
|
|
|
|
38
|
Урок узагальнення і систематизації
знань.
|
1
|
|
т/о
|
|
|
Тема ІV. Україна у період
загострення кризи радянської системи
|
|
|
|
|
39
|
Економічні відносини з країнами Західної
Європи, Азії й Африки.
|
1
|
|
|
|
40
|
Україна
в ООН і світових спеціалізованих організаціях.
|
1
|
|
|
|
41
|
Прихід
Л.Брежнєва до влади в СРСР.
Зміни
в системі влади. Неосталінізм і Україна.
|
1
|
|
|
|
42
|
Чехословацькі події 1968 р. та їхній вплив на економіку СРСР. Провал економічної реформи.
|
1
|
|
|
|
43
|
Конституція
СРСР 1977 р. Конституція УРСР 1978 р.
|
1
|
|
|
|
44
|
Економічне становище УРСР в кінці 70-х –на
початку 80-х р. Особливості індустріального розвитку України.
|
1
|
|
|
|
45
|
Стан колгоспно-радгоспної системи. Продовольча проблема та
продовольчий імпорт
|
1
|
|
|
|
46
|
Урбанізаційні та міграційні процеси в
Україні.
|
1
|
|
|
|
47
|
Наростання проблем у соціальній сфері.
Товарний
дефіцит.
|
1
|
|
|
|
48
|
Житлове
будівництво в умовах стрімкого зростання міського населення.
|
1
|
|
|
|
49
|
Урок узагальнення і систематизації
знань.
|
1
|
|
т/о
|
|
50
|
Причини
активізації опозиційного руху, його основні напрямки і форми.
|
1
|
|
|
|
51
|
Політичні процеси 60-х рр.
В’ячеслав Чорновіл. Іван Дзюба. “Інтернаціоналізм чи
русифікація”.
|
1
|
|
|
|
52
|
Утворення та діяльність Української
Гельсінська групи (УГГ). Посилення переслідувань опозиції в кінці 70-х на
початку 80-х рр.
|
1
|
|
|
|
53
|
Релігійне дисиденство. Боротьба за легалізацію Української
греко-католицької церкви.
|
1
|
|
|
|
54
|
Ідеологічний чинник у зміцненні
стабільності радянського ладу
|
1
|
|
|
|
55
|
Громадські, профспілкові та ветеранські.
Дитячі та юнацькі організації.
|
1
|
|
|
|
56
|
Причини
появи та зміст концепцій “розвинутого
соціалізму “ та «радянського народу як
нової історичної спільноти“ .
|
1
|
|
|
|
57
|
Реформа
загальноосвітньої і професійної школи. Новий етап в русифікації школи.
|
1
|
|
|
|
58
|
Вища школа. Основні тенденції вузівської підготовки. Мережа вищих
навчальних закладів
|
1
|
|
|
|
59
|
Розвиток наукових досліджень. Система управління наукою.
|
1
|
|
|
|
60
|
Розвиток організаційних форм зв’язку науки з
виробництвом. Діяльність провідних інститутів АН УРСР.
|
1
|
|
|
|
61
|
Умови розвитку та суперечливі тенденції в розвитку літератури і мистецького життя. Українське поетичне кіно
|
1
|
|
|
|
62
|
Моральні
та духовні цінності суспільства.
Держава і церква.
|
1
|
|
|
|
63
|
Рівень
життя населення та його динаміка
з два десятиліття “застою“.
|
1
|
|
|
|
64
|
Урок
узагальнення і систематизації знань
|
1
|
|
т/о
|
|
|
Тема V.
Розпад Радянського Союзу і проголошення
незалежності України (1985 – 1991)
|
|
|
|
|
65
|
Прихід до
влади в СРСР М.Горбачова.
|
1
|
|
|
|
66
|
Перші кроки нового керівництва на міжнародній арені.
“Нове
мислення “.
|
1
|
|
|
|
67
|
Запровадження
політики гласності та її вплив на національне відродження.
|
1
|
|
|
|
68
|
Конституційна
реформа Горбачова 1988 р.. Втрата КПРС статусу державної партії.
|
1
|
|
|
|
69
|
Вибори
до Верховної Ради УРСР 1990 р. Наростання
протидії процесам оновлення суспільства.
|
1
|
|
|
|
70
|
Україна в
умовах перебудови. Гасло “прискорення“.
Антиалкогольна
кампанія.
|
1
|
|
|
|
71
|
Чорнобильська катастрофа
та її наслідки. Закон “Про індивідуальну трудову діяльність “.
|
1
|
|
|
|
72
|
Програма реформ
1987 р. (самостійність, самофінансування, самоврядування). Спроба переходу
до ринкових методів регулювання
виробництва.
|
1
|
|
|
|
73
|
Урок
узагальнення і систематизації знань
|
1
|
|
т/о
|
|
74
|
Культурницький
етап національного руху. Утворення Товариства української мови ім.
Т.Шевченка.
|
1
|
|
|
|
75
|
Закон
УРСР “Про мови “. Перехід до
політичного етапу національного руху.
|
|
|
|
|
76
|
Відновлення діяльності Української Гельсінської групи і
перетворення її в Гельсінську спілку (УГС). Утворення Народного руху
України.
|
1
|
|
|
|
77
|
Створення
Демократичного блоку України. Мітинги як
форма протесту мас. ”Живий
ланцюг “ 21 січня 1990 р.
|
1
|
|
|
|
78
|
Вибори
до Верховної Ради УРСР 4 березня 1990 р. Влада і опозиція в парламенті. Криза однопартійної системи.
|
1
|
|
|
|
79
|
Декларація про державний суверенітет України 16 липня 1990 р.
|
1
|
|
|
|
80
|
Формування
багатопартійності. Політична структуризація суспільства.
Парламентсько-президентська форма правління.
|
1
|
|
|
|
81
|
Загострення
протистояння між загальносоюзним і російським політичними центрами в Москві. Референдум 17 березня 1991 р.
|
1
|
|
|
|
82
|
Спроба
державного перевороту в СРСР 19-21 серпня 1991 р. Події в Києві.
|
1
|
|
|
|
83
|
Акт
проголошення незалежності України 24 серпня 1991 р.
|
1
|
|
|
|
84
|
Припинення діяльності Компартії України.
Заснування посади Президента України.
|
1
|
|
|
|
85
|
Референдум
1 грудня 1991 р. Л.Кравчук –
Президент України.
|
1
|
|
|
|
86
|
Утворення Співдружності Незалежних Держав.
|
1
|
|
|
|
87
|
Урок
узагальнення і систематизації знань
|
1
|
|
т/о
|
|
|
Тема VІ. Становлення незалежної України( 1991-1994)
|
|
|
|
|
88
|
Незалежна
Україна –правонаступниця УРСР. Міжнародне визнання незалежності України.
|
1
|
|
|
|
89
|
Україна
в СНД. Відносини з Російською Федерацією.
Реалізація курсу на без’ядерний статус
України.
|
1
|
|
|
|
90
|
Відносини
з Європейським співтовариством ( НБСЄ, РЄ, ЄС). Україна і НАТО
|
1
|
|
|
|
91
|
Символи
незалежної України. Закон України”
Про державний кордон”(1991).
|
1
|
|
|
|
92
|
Трансформація
державної влади.“ Партія влади “.
Затвердження концепції нової Конституції.
|
1
|
|
|
|
93
|
Створення
Збройних Сил. Прийняття воєнної доктрини (1993).
Проблема
Чорноморського флоту.
|
1
|
|
|
|
94
|
Прийняття
Закону “Про представників Президента України “.
Взаємовідносини
між Президентом і урядом.
|
1
|
|
|
|
95
|
Прийняття
Закону “Про об’єднання громадян“ (1992). Зростання чисельності політичних
партій.
|
1
|
|
|
|
96
|
Відновлення
Компартії України (1993).
Дострокові
вибори до Верховної Ради України.
|
1
|
|
|
|
97
|
Вибори
Президента України (1994). Л.Кучма – Президент України.
|
1
|
|
|
|
98
|
Урок
узагальнення і систематизації знань
|
1
|
|
т/о
|
|
99
|
Вплив
розпаду СРСР на українську економіку. Економічна криза та її причини.
|
1
|
|
|
|
100
|
Створення
Національного банку, митної і податкової служби.
|
1
|
|
|
|
101
|
Економічні зв’язки України з країнами
СНД.
Проблема
енергоносіїв. Вплив світового ринку на економіку України.
|
1
|
|
|
|
102
|
Соціальні
наслідки економічної кризи. Демографічна ситуація.
|
1
|
|
|
|
103
|
Соціальне
розшарування. Становище соціально незахищених верств населення.
|
1
|
|
|
|
104
|
Проблеми
охорони здоров’я. Екологічні аспекти Чорнобильської катастрофи.
|
1
|
|
|
|
105
|
Суперечливі тенденції в культурному житті.
Закон України ”Про освіту“ (1991). Державна
національна програма “Освіта “ (Україна ХХІ ст..) (1992).
|
1
|
|
|
|
106
|
Культурний
процес в Україні.
|
1
|
|
|
|
107
|
Роль
представників української діаспори в культурному житті.
|
1
|
|
|
|
108
|
Нова
роль церкви в житті суспільства.
Конфесії
і релігійні громади.
|
1
|
|
|
|
109
|
Урок
узагальнення і систематизації знань
|
1
|
|
т/о
|
|
|
Тема VІІ. Україна в сучасну добу (1994 - 2010)
|
|
|
|
|
110
|
Приєднання
України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї (1994 ).
|
1
|
|
|
|
111
|
Проблема
міжнародного визнання державних кордонів України. Укладення Договору про відносини добросусідства і з Румунією. (1997).
|
1
|
|
|
|
112
|
Укладення
і введення в дію Договору про дружбу, співробітництва і партнерство з
Російською Федерацією (1997, 1999).
|
1
|
|
|
|
113
|
Ставлення України до міждержавних об’єднань на
пострадянському просторі ( СНД , ГУУАМ, ЄЕС).
|
1
|
|
|
|
114
|
Євроатлантичний
вектор зовнішньополітичного курсу. Вступ України у Раду Європи. Укладення
Хартії про особливе партнерство між Україною і НАТО (1997).
|
1
|
|
|
|
115
|
Роль
української діаспори у зміцненні контактів між Україною і Заходом.
|
1
|
|
|
|
116
|
Конституційний
договір 1995 р. Прийняття
Конституції України 28 червня 1996 р.
|
1
|
|
|
|
117
|
Парламентські
вибори 1998 р. за змішаною системою.
Президентські
вибори 1999 р.
|
1
|
|
|
|
118
|
Референдум
2000 р. “Касетний скандал“.Вибори до Верховної Ради у 2002 р. Розпад
пропрезидентського блоку “За єдину Україну“.
|
1
|
|
|
|
119
|
Формування
Партії регіонів. Партійний блок “Наша Україна“.
|
1
|
|
|
|
120
|
Президентські вибори 2004 р. В.Ющенко – Президент
України.
|
1
|
|
|
|
121
|
Парламентські
вибори 2006 р. Президентські вибори
2010 р. В. Янукович – Президент
України.
|
1
|
|
|
|
122
|
Урок узагальнення і систематизації знань
|
1
|
|
т/о
|
|
123
|
Фінансова криза 1998 р. та її вплив на
економіку України.
|
1
|
|
|
|
124
|
Програма
роздержавлення і приватизації. Стимулювання підприємницької діяльності.
|
1
|
|
|
|
125
|
Фінансово-промислові
групи. Виникнення олігархічного капіталу.
Олігархи
і владні структури.
|
1
|
|
|
|
126
|
Аграрні
реформи 1994 і 1999 рр. Проблеми сільського господарства.
|
1
|
|
|
|
127
|
Економічні зв’язки з Російською
Федерацією, ЄС, США, країнами Азії. Вступ до СОТ.
|
1
|
|
|
|
128
|
Економічна
криза 2008 р. та шляхи її подолання.
|
1
|
|
|
|
129
|
Соціальна
політика держави.
|
1
|
|
|
|
130
|
Пенсійні
реформи. Соціальний захист. Державна політика в сфері сім’ї та молоді. Соціальне розшарування.
|
1
|
|
|
|
131
|
Здобутки
і прорахунки в культурній політиці державних органів.
|
1
|
|
|
|
132
|
Церква
і держава. Вплив церкви на соціальні процеси в суспільстві..
|
1
|
|
|
|
133
|
Урок узагальнення і систематизації знань
|
1
|
|
т/о
|
|
|
Тема VІІІ. Наш край в 1939-2010 рр.
|
|
|
|
|
134
|
Події Великої Вітчизняної і Другої
світової воєн на території краю. Внесок жителів у визволення регіону.
|
1
|
|
|
|
135
|
Повоєнна
розбудова краю. Розвиток промисловості й
сільського господарства
|
1
|
|
|
|
136
|
Особливості
регіональних процесів в 1985-1991 рр.
|
1
|
|
|
|
137
|
Участь жителів
краю у подіях, що сприяли суверенізації та проголошенню незалежності
України.
|
1
|
|
|
|
138
|
Особливості культурного розвиток краю. Розвиток
освіти, науки, культури. Повсякденне
життя.
|
1
|
|
|
|
139
|
Підсумкова контрольна робота
|
1
|
|
|
|
140
|
Урок узагальнення і систематизації
знань.
|
1
|
|
т/о
|
|
Всесвітня історія. 11 клас (140 год)
|
||||
|
№/з/п
|
Зміст програмового
матеріалу
|
К-сть
годин
|
Дата
|
Примітка
|
|
1.
|
Профільний рівень
Вступ. Періодизація курсу.
Загальна характеристика історичного періоду 1939-2015 рр.
|
1
|
|
|
|
|
Тема І. Друга світова війна.
Військові події на території СРСР (Велика Вітчизняна війна)
|
|
|
|
|
2.
|
Причини, характер,
періодизація Другої світової війни.
|
1
|
|
|
|
3.
|
Характеристика
стратегії і тактики протиборчих сторін та її реалізація на основних театрах
воєнних дій в Європі, Південно-Східній Азії та Тихому океані, Північній
Африці та Західній Європі.
|
1
|
|
|
|
4.
|
План «Барбаросса».
.Напад Німеччини на СРСР.
|
1
|
|
|
|
5.
|
Перебіг подій на
радянсько-німецькому фронті у 1941-42 рр.. План «Ост».
|
1
|
|
|
|
6.
|
Рух Опору в СРСР. Сталінградська битва.
|
1
|
|
|
|
7.
|
Розгром
німецьких військ на Орловсько-Курській дузі
|
1
|
|
|
|
8.
|
Наступальні операції
Червоної Армії. Визволення території СРСР, перенесення військових дій у
Центральну та Східну Європу.
|
1
|
|
|
|
9.
|
Дипломатичні
відносини, процес формування антигітлерівської коаліції.
|
1
|
|
|
|
10
|
Особливості
окупаційного режиму та Руху Опору на окупованих територіях, його політична орієнтація та форма боротьби
|
1
|
|
|
|
11
|
Зміна
ролі чоловіка і жінки в повсякденному житті в умовах війни.
|
1
|
|
|
|
12
|
Завершальний період
війни в Європі та Азії .
|
1
|
|
|
|
13
|
Роль
визначних військових, державних та політичних діячів в перемозі над нацизмом
та фашизмом.
|
1
|
|
|
|
14
|
Урок узагальнення і систематизації
знань.
|
1
|
|
т/о
|
|
|
Тема ІІ. Світ після Другої
світової війни.
|
|
|
|
|
15
|
Зміни у світі внаслідок
Другої світової війни.
|
1
|
|
|
|
16
|
Політичні, економічні
та соціальні наслідки Другої світової війни для народів світу.
|
1
|
|
|
|
17
|
Мирні договори з
колишніми союзниками Німеччини.
|
1
|
|
|
|
18
|
Сан-Франциська
конференція та створення ООН.
|
1
|
|
|
|
19
|
Нюрнберзський
та Токійський процеси над воєнними
злочинцями.
|
1
|
|
|
|
20
|
Урок узагальнення і систематизації
знань.
|
1
|
|
т/о
|
|
|
Тема ІІІ. США та Канада у 1945
– на поч. ХХІ ст.
|
|
|
|
|
21
|
Утвердження США як провідної країни повоєнного
біполярного світу.
|
1
|
|
|
|
22
|
Провідні
доктрини зовнішньої політики США.
|
1
|
|
|
|
23
|
«Ера Ейзенхауера».
Посилення внутрішньополітичної реакції. Маккартизм.
|
1
|
|
|
|
24
|
США
в 60-70 рр. ХХ ст. “Нові рубежі” Дж. Кеннеді та “Велике суспільство” Л.
Джонсона.
|
1
|
|
|
|
25
|
Внутрішня та зовнішня політика
адміністрації Р. Ніксона
|
1
|
|
|
|
26
|
Економічна криза 1974 – 1975 рр. та перехід до
неоконсервативних важелів регулювання економіки.
|
1
|
|
|
|
27
|
США у 80-90 рр. ХХ ст.
Рейганоміка.
|
1
|
|
|
|
28
|
“Нова економічна філософія” Б. Клінтона у 90-х рр.
ХХ ст.
|
1
|
|
|
|
29
|
Сучасні
внутрішньополітичні та зовнішньополітичні вектори американських президентів
ХХІ ст.
|
1
|
|
|
|
30
|
Перспективи розвитку
українсько-американських відносин
|
1
|
|
|
|
31
|
Канада
у ІІ пол.. ХХ ст. – на поч.. ХХІ ст.
|
1
|
|
|
|
32
|
Проблема Квебеку.
Українсько-канадські відносини
|
1
|
|
|
|
33
|
Урок узагальнення і систематизації
знань.
|
1
|
|
т/о
|
|
|
Тема ІV. Країни Західної Європи
у1945 – поч. ХХІ ст.
|
|
|
|
|
34
|
Наслідки Другої
світової війни для провідних країн Західної Європи.
|
1
|
|
|
|
35
|
План
Маршалла. Початок європейської економічної інтеграції.
|
1
|
|
|
|
36
|
Німеччина.
Політика організаційної влади в
західних зонах окупації в 1945 – 1949 рр. Створення ФРН і НДР в 1949 р.
|
1
|
|
|
|
37
|
Німецьке “економічне
диво”. Доктрина соціального ринкового господарства Л. Ерхарда
|
1
|
|
|
|
38
|
Передумови, хід та наслідки об’єднавчих
процесів в Німеччині 1989 – 1990 рр. Г. Колль.
|
1
|
|
|
|
39
|
Зовнішня політика ФРН на рубежі ХХ –
ХХІ ст.
|
1
|
|
|
|
40
|
Внутрішня і зовнішня політика
лейбористських та консервативних урядів
у 40 – 70-х рр. ХХ ст.
|
1
|
|
|
|
41
|
Прихід до влади неоконсерваторів.
Тетчеризм
|
1
|
|
|
|
42
|
Еволюція лейбористської партії в 90-х
рр. ХХ ст. “Третій шлях” Т. Блера.
|
1
|
|
|
|
43
|
Основні
пріоритети зовнішньої політики Великої Британії на рубежі ХХ - ХХІ ст.
|
1
|
|
|
|
44
|
Урок узагальнення і систематизації
знань.
|
1
|
|
т/о
|
|
45
|
Соціально-економічний та політичний розвиток Четвертої Республіки, причини її кризи та
падіння.
|
1
|
|
|
|
46
|
Становлення
П’ятої Республіки (1958 р.). Травневі
події 1968 р. Відставка Ш. де Голля.
|
1
|
|
|
|
47
|
Особливості
соціально-економічного та політичного розвитку країни в 70 – 90-х рр.
|
1
|
|
|
|
48
|
Зовнішньополітичні
орієнтири Франції наприкінці ХХ – поч. ХХІ ст.
|
1
|
|
|
|
49
|
Проголошення республіки. Італійське
“економічне диво”.
|
1
|
|
|
|
50
|
Соціально-економічний і політичний
розвиток країни наприкінці ХХ- на поч. ХХІ ст.
|
1
|
|
|
|
51
|
Інтеграційні
процеси в Європі наприкінці ХХ- на поч ХХІ ст. – здобутки та невдачі.
|
1
|
|
|
|
52
|
Урок узагальнення і систематизації
знань.
|
1
|
|
т/о
|
|
|
Тема V.
СРСР. Нові незалежні держави
|
|
|
|
|
53
|
Наслідки
Другої світової війни. Відбудова економіки.
|
1
|
|
|
|
54
|
Продовження
репресій сталінського режиму у 1945 – 1953 рр. Завершення епохи Сталіна.
|
1
|
|
|
|
55
|
Загострення
політичної боротьби після смерті Сталіна. “Хрущовська відлига”. Формування
антихрущовської опозиції.
|
1
|
|
|
|
56
|
Роки “брежнєвського застою”. (1964 –
1985 рр.). Зниження темпів економічного розвитку.
|
1
|
|
|
|
57
|
Суспільно-політичне життя країни.
Дисидентський рух.
|
1
|
|
|
|
58
|
Від “перебудови” до розпаду СРСР 1985 –
1991 рр. Лібералізація суспільного та
політичного життя
|
1
|
|
|
|
59
|
Посилення
політичної боротьби в СРСР та національно-визвольного руху.
|
1
|
|
|
|
60
|
Антидержавний
путч 1991 р. Розпад СРСР. Росія 1991 – поч. 2000-х рр.
|
1
|
|
|
|
61
|
Нові незалежні держави Балтії.
|
1
|
|
|
|
62
|
Закавказзя, Середня Азія, Білорусь,
Молдова.
|
1
|
|
|
|
63
|
Початок
самостійного життя, особливості шляхів історичного розвитку.
|
1
|
|
|
|
64
|
Урок
узагальнення і систематизації знань
|
1
|
|
т/о
|
|
|
Тема VІ. Країни Центральної та
Східної Європи у 1945 – поч. ХХІ ст.
|
|
|
|
|
65
|
Польща
|
1
|
|
|
|
66
|
Угорщина
|
1
|
|
|
|
67
|
Болгарія
|
1
|
|
|
|
68
|
Румунія
|
1
|
|
|
|
69
|
Чехословаччина
|
1
|
|
|
|
70
|
Югославія
|
1
|
|
|
|
71
|
Кризові явища 60 – 70-х рр. ХХ ст.
|
1
|
|
|
|
72
|
Демократичні
революції , особливості їх здійснення.
|
1
|
|
|
|
73
|
Політичні,
економічні та соціальні трансформації посткомуністичного суспільства, основні
тенденції внутріполітичного розвитку.
|
1
|
|
|
|
74
|
Роль країн Центральної та Східної Європи
в сучасних міжнародних відносинах.
|
1
|
|
|
|
75
|
Урок узагальнення і систематизації знань
|
1
|
|
т/о
|
|
|
Тема VІІ. Розвиток провідних
країн Латинської Америки у 1945 – на початку ХХІ ст.
|
|
|
|
|
76
|
Прискорення
розвитку латиноамериканських країн після війни. Країни «великої четвірки».
|
1
|
|
|
|
77
|
Військові перевороти та
диктаторські режими.
|
1
|
|
|
|
78
|
Кубинська революція.
Революція в Чилі.
|
1
|
|
|
|
79
|
Встановлення конституційного ладу в ряді країн
регіону
|
1
|
|
|
|
80
|
Проблеми економічного розвитку
латиноамериканських країн у 80-90 рр. ХХ ст..
|
1
|
|
|
|
81
|
Інтеграційні процеси в країнах Латинської
Америки.
|
1
|
|
|
|
82
|
Урок узагальнення і систематизації
знань.
|
1
|
|
т/о
|
|
|
Тема VІІІ. Країни Азії та Африки
в др. пол. ХХ - на поч. ХХІ ст.
|
|
|
|
|
83
|
Розпад світової колоніальної системи.
Етапи деколонізації.
|
1
|
|
|
|
84
|
Шляхи розвитку незалежних держав. Нові
індустріальні країни.
|
1
|
|
|
|
85
|
Культурно-цивілізаційні
блоки та міжнародні об’єднання країн
Азії та Африки.
|
1
|
|
|
|
86
|
Повоєнне реформування країни. Японське
“економічне диво”.
|
1
|
|
|
|
87
|
Внутрішня
та зовнішня політика Японії наприкінці ХХ - на поч. ХХІ ст.
|
1
|
|
|
|
88
|
Проголошення КНР. Соціально-економічні
експерименти китайських комуністів.
|
1
|
|
|
|
89
|
Культ особи Мао Цзедуна.
|
1
|
|
|
|
90
|
Реформування
економіки Китаю наприкінці ХХ на поч.
ХХІ ст.
|
1
|
|
|
|
91
|
Урок узагальнення і систематизації
знань.
|
1
|
|
т/о
|
|
92
|
Перемога народів Індії в боротьбі за
незалежність.
|
1
|
|
|
|
93
|
Курс Дж. Неру та І. Ганді у внутрішній та зовнішній політиці.
|
1
|
|
|
|
94
|
Розвиток Індії наприкінці ХХ - на
початку ХХІ ст.
|
1
|
|
|
|
95
|
Національно-визвольний
рух у країнах регіону у повоєнний час.
|
1
|
|
|
|
96
|
Американо - в’єтнамська війна. “Червоні кхмери” у
Камбоджі та їня модель комунізму.
|
1
|
|
|
|
97
|
Здобуття незалежності народами
континенту. Крах апартеїду на Півдні Африки.
|
1
|
|
|
|
98
|
Економічний
та політичний розвиток Африки наприкінці ХХ - на початку ХХІ ст.
|
1
|
|
|
|
99
|
Найважливіші події повоєнного розвитку
Ірану, Афганістану, Пакистану.
|
1
|
|
|
|
100
|
Радянсько-афганський
конфлікт.
|
1
|
|
|
|
101
|
Утворення
держави Ізраїль.
|
1
|
|
|
|
102
|
Близькосхідна проблема та шляхи її
врегулювання
|
1
|
|
|
|
103
|
Урок узагальнення і систематизації
знань.
|
1
|
|
т/о
|
|
|
Тема ІХ. Міжнародні відносини у другій
пол. – на поч.. ХХІ ст..
|
|
|
|
|
104
|
Виникнення і розгортання “холодної війни”.
|
1
|
|
|
|
105
|
Створення військових блоків.
|
1
|
|
|
|
106
|
Міжнародні кризи і конфлікти у 40 –80-х
рр..ХХ ст.
|
1
|
|
|
|
107
|
Берлінська криза,
|
1
|
|
|
|
108
|
Карибська криза
|
1
|
|
|
|
109
|
Спроби роззброєння:
Договір про заборону випробувань ядерної зброї; нарада з питань безпеки і
співробітництва в Європі.
|
1
|
|
|
|
110
|
Кінець “холодної війни”.
|
1
|
|
|
|
111
|
Нове політичне мислення.
|
1
|
|
|
|
112
|
Перехід від конфронтації до
співробітництва.
|
1
|
|
|
|
113
|
Рух за мир та
безпеку, спроби обмежити гонку озброєнь
|
1
|
|
|
|
114
|
Україна в поліпшення загальної атмосфери безпеки у
світі.
|
1
|
|
|
|
115
|
Урок узагальнення і систематизації
знань.
|
1
|
|
т/о
|
|
|
Тема Х. Розвиток культури (1945 – поч. ХХІ ст.)
|
|
|
|
|
116
|
Основні напрямки НТР в другій. пол. ХХ
ст. та їх вплив на життя пересічного громадянина.
|
1
|
|
|
|
117
|
Наукові відкриття, поява нових галузей
науки, високих технологій, інтеграція науки і виробництва.
|
1
|
|
|
|
118
|
Зміни в соціальній структурі
суспільства, якості життя людей провідних країн світу та країн, що
розвиваються.
|
1
|
|
|
|
119
|
Становлення
постіндустріального (інформаційного) суспільства.
|
1
|
|
|
|
120
|
Гуманітарні науки, їх розвиток і
роль в утвердженні загальнолюдських
цінностей.
|
1
|
|
|
|
121
|
Основні тенденції і течії розвитку світової філософії та літератури.
|
1
|
|
|
|
122
|
Образотворче мистецтво, архітектура
|
1
|
|
|
|
123
|
Театр, музика.
|
1
|
|
|
|
124
|
Кіно.
|
1
|
|
|
|
125
|
Спорт.
|
1
|
|
|
|
126
|
Урок узагальнення і систематизації
знань.
|
1
|
|
т/о
|
|
|
Тема ХІ. Світ на початку ХХІ ст..
|
|
|
|
|
127
|
Загальна
характеристика глобальних проблем сучасності та шляхи їх розв’язання.
|
1
|
|
|
|
128
|
Оптимальні шляхи подолання
соціально-економічних проблем людства.
|
1
|
|
|
|
129
|
Оптимальні шляхи подолання проблеми
збереження енергоресурсів.
|
1
|
|
|
|
130
|
Шляхи подолання екологічної проблеми.
|
1
|
|
|
|
131
|
Шляхи подолання демографічної проблеми.
Боротьба з голодом та хворобами.
|
1
|
|
|
|
132
|
Третя промислова революція.
|
1
|
|
|
|
133
|
Світова фінансова криза.
|
1
|
|
|
|
134
|
Міжнародний тероризм.
|
1
|
|
|
|
135
|
Проблема збереження миру на землі.
|
1
|
|
|
|
136
|
Стратегія національної безпеки США.
|
1
|
|
|
|
137
|
Підсумкова контрольна робота
|
1
|
|
|
|
138
|
Американсько-українські відносини.
|
1
|
|
|
|
139
|
Європейсько-українські відносини.
|
1
|
|
|
|
140
|
Урок узагальнення і систематизації
знань.
|
1
|
|
т/о
|