Висновок
районного
методичного об’єднання
про
педагогічну та методичну діяльність
учителя
історії та правознавства Печеніжинської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Григорчук
Богдани Дмитрівни
Григорчук Богдана Дмитрівна
як вчитель історії постійно працює над самовдосконаленням і підвищенням своєї
фахової майстерності. За період роботи в школі виробила свій власний стиль
педагогічної діяльності, який ґрунтується
на ідеї формування творчої особистості школяра. Головним завданням вчителя
є надання дитині допомоги пізнати себе, відкрити свій творчий потенціал з метою
саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації.
Богдана Дмитрівна вважає, що
необхідною умовою розвитку креативних здібностей є залучення кожного учня до
активної пошуково-пізнавльної та самостійної діяльності, що базується на
використанні ігрових технологій, які надають кожному учневі статус не об’єкта,
а суб’єкта процесу навчання. Вона чітко продумує тип і структуру уроку, глибоко
осмислює навчальний матеріал. Практикуючи роботу в малих
групах, де учень набуває навичок спілкування, використовуючи методи «Займи
позицію», «Коло ідей», «Карусель» максимально залучає до роботи кожного учня
класу. Це дає змогу самовиразитись учневі та
вчителю, а орієнтація на модернізацію освіти робить навчальний процес
цікавим і ефективним. Вона також досконало володіє комп’ютером, завдяки чому на
її уроках присутні віртуальні екскурсії, презентації, комп’ютерні диктанти та
ігрові форми роботи.
Методичний рівень педагога
дозволяє вміло поєднати колективні, індивідуальні і групові форми роботи.
Велику увагу приділяє диференціації навчання обдарованим дітям, пропонує різноманітні
завдання, які вимагають логічного, критичного, творчого мислення, доказовості
суджень, вміння вирішувати проблемні ситуації, робити висновки.
Богдана Дмитрівна перебуває
у невпинному творчому пошуку сприятливих умов для творчого розвитку учнів, тому
для реалізації свого проблемного питання обрала ігрові педагогічні технології,
що є інноваційним доповненням до традиційного уроку. Крім цього, вона практикує
проведення різних видів нетрадиційних уроків: урок-семінар, урок-дослідження,
урок-роздум, урок-звіт, урок-захист проектів, урок-подорож.
У центрі уваги вчителя
завжди залишаються такі проблеми, як формування життєвих компетенцій та розвиток
творчих здібностей школярів.
Вона системно готує школярів
до участі в шкільних та районних олімпіадах. Її учні були переможцями ІІ етапу
Всеукраїнської олімпіади з історії та правознавства. Троє випускників
Печеніжинської ЗОШ І-ІІІ ступенів здобувають освіту вчителя історії.
Позакласна робота виступає
невід’ємною частиною її роботи. Учасники правознавчого гуртка «Справедливість» беруть
участь у обласному турнірі «Юний правознавець». Бере активну участь у
педагогічному та громадському житті школи. Підготувала разом з учнями такі
виховні заходи: «Вони загинули за Україну», «Їм у віках судилося безсмертя»,
«Діти війни», «Голодомор очима дітей» та інші.
Богдана Дмитрівна є членом
журі ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з правознавства, головою Печеніжинського
осередку Всеукраїнського товариства «Просвіта», головою шкільного методичного
об’єднання вчителів історії та географії. Слідкує за педагогічними досягненнями
освітян району, проводить районні засідання школи молодого вчителя з історії. Фахові досягнення, успіхи у
реалізації проблемного питання вона часто презентує на засіданнях шкільного та
районного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу. Щодо
особистісних якостей Григорчук Богдани Дмитрівни, то відзначають її
доброзичливість, скромність, шляхетність, працелюбність і професійну
компетентність.
Методист суспільствознавчих дисциплін Тепчук І.І.
Голова районного методичного
об’єднання
вчителів суспільствознавчих
дисциплін Бойчук М.В.
Немає коментарів:
Дописати коментар