Висновок про педагогічну та методичну діяльність

Висновок
районного методичного об’єднання
про педагогічну та методичну діяльність
учителя історії та правознавства Печеніжинської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Григорчук Богдани Дмитрівни

Григорчук Богдана Дмитрівна як вчитель історії постійно працює над самовдосконаленням і підвищенням своєї фахової майстерності. За період роботи в школі виробила свій власний стиль педагогічної діяльності, який ґрунтується  на ідеї формування творчої особистості школяра. Головним завданням вчителя є надання дитині допомоги пізнати себе, відкрити свій творчий потенціал з метою саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації.
Богдана Дмитрівна вважає, що необхідною умовою розвитку креативних здібностей є залучення кожного учня до активної пошуково-пізнавльної та самостійної діяльності, що базується на використанні ігрових технологій, які надають кожному учневі статус не об’єкта, а суб’єкта процесу навчання. Вона чітко продумує тип і структуру уроку, глибоко осмислює навчальний матеріал. Практикуючи роботу в малих групах, де учень набуває навичок спілкування, використовуючи методи «Займи позицію», «Коло ідей», «Карусель» максимально залучає до роботи кожного учня класу. Це дає змогу самовиразитись учневі та  вчителю, а орієнтація на модернізацію освіти робить навчальний процес цікавим і ефективним. Вона також досконало володіє комп’ютером, завдяки чому на її уроках присутні віртуальні екскурсії, презентації, комп’ютерні диктанти та ігрові форми роботи.
Методичний рівень педагога дозволяє вміло поєднати колективні, індивідуальні і групові форми роботи. Велику увагу приділяє диференціації навчання обдарованим дітям, пропонує різноманітні завдання, які вимагають логічного, критичного, творчого мислення, доказовості суджень, вміння вирішувати проблемні ситуації, робити висновки.
Богдана Дмитрівна перебуває у невпинному творчому пошуку сприятливих умов для творчого розвитку учнів, тому для реалізації свого проблемного питання обрала ігрові педагогічні технології, що є інноваційним доповненням до традиційного уроку. Крім цього, вона практикує проведення різних видів нетрадиційних уроків: урок-семінар, урок-дослідження, урок-роздум, урок-звіт, урок-захист проектів, урок-подорож.
У центрі уваги вчителя завжди залишаються такі проблеми, як формування життєвих компетенцій та розвиток творчих здібностей школярів.
Вона системно готує школярів до участі в шкільних та районних олімпіадах. Її учні були переможцями ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з історії та правознавства. Троє випускників Печеніжинської ЗОШ І-ІІІ ступенів здобувають освіту вчителя історії.
Позакласна робота виступає невід’ємною частиною її роботи. Учасники правознавчого гуртка «Справедливість» беруть участь у обласному турнірі «Юний правознавець». Бере активну участь у педагогічному та громадському житті школи. Підготувала разом з учнями такі виховні заходи: «Вони загинули за Україну», «Їм у віках судилося безсмертя», «Діти війни», «Голодомор очима дітей» та інші.
Богдана Дмитрівна є членом журі ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з правознавства, головою Печеніжинського осередку Всеукраїнського товариства «Просвіта», головою шкільного методичного об’єднання вчителів історії та географії. Слідкує за педагогічними досягненнями освітян району, проводить районні засідання школи молодого вчителя з  історії. Фахові досягнення, успіхи у реалізації проблемного питання вона часто презентує на засіданнях шкільного та районного методичного обєднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу. Щодо особистісних якостей Григорчук Богдани Дмитрівни, то відзначають її доброзичливість, скромність, шляхетність, працелюбність і професійну компетентність.


Методист суспільствознавчих дисциплін                                        Тепчук І.І.
Голова районного методичного об’єднання

вчителів суспільствознавчих дисциплін                                     Бойчук М.В.

Немає коментарів:

Дописати коментар